Μαρ 09

Τα απίστευτα supercars στην έκθεση της Γενεύης (pics)

Κάθε μεγάλη διεθνής έκθεση αυτοκινήτου –και αυτή της Γενεύης είναι από τις μεγαλύτερες- αποτελεί την παιδική χαρά του petrolhead. Σε αυτό το αυτοκινητικό λούνα παρκ για μεγάλους, τα πιο συναρπαστικά παιχνίδια είναι φυσικά τα supercars. Λίγοι μπορούν να τα αποκτήσουν αλλά κανείς δεν μπορεί να μην τα θαυμάσει, υπέροχα, μοναδικά, με εκατοντάδες έως και χιλιάδες ίππους, να προσπαθούν να κατανικήσουν τους φυσικούς νόμους και να στοιχειώσουν τα όνειρά μας. Ιδού η πιο πρόσφατη κολεξιόν, στην οποία περιλαμβάνονται μόνο αυτά που είναι έτοιμα για παραγωγή και όχι τα πρωτότυπα.

Ferrari 488 Pista: Το όνομα τα λέει όλα

Με 50 ίππους περισσότερους, 720 δηλαδή και 90 κιλά λιγότερα από την ήδη εκπληκτική 488 GTB, η Pista που είδαμε στη Γενεύη έχει ως κύριο στόχο να κατακτήσει το στέμμα του ταχύτερου αυτοκινήτου παραγωγής στο Νίρμπουργκρινγκ. Δεν θα είναι δύσκολο να τα καταφέρει, με 0-100 χλμ./ώρα σε 2,8’’ και μέγιστη ταχύτητα 340 χλμ./ώρα.

Lamborghini Huracan Performante Spyder: Σπάει τα χρονόμετρα

Η ανοιχτή εκδοχή της εκπληκτικής coupe έκδοσης φιλοδοξεί και αυτή σε ρεκόρ γύρου στις πίστες ταχύτητας, με μπόνους τον έναστρο ουρανό στις χαλαρές νυχτερινές βόλτες. Με 35 κιλά λιγότερα από την απλή Huracan Spyder και 640 ίππους από τον V10 κινητήρα των 5,2 λίτρων, επιταχύνει σε 3,1΄΄ από 0-100 χλμ./ώρα και η μέγιστη ταχύτητά της είναι 325 χλμ./ώρα.

McLaren Senna MSO Carbon Design: Η ειδική της ειδικής

Αυτή είναι μια ακόμα πιο extreme έκδοση της περιορισμένης παραγωγής McLaren Senna, της οποίας τα 500 αντίτυπα που θα παραχθούν έχουν ήδη ξεπουλήσει. Το κόστος από τα 800.000 ευρώ ανεβαίνει σε πάνω από 1.000.000 τα ανθρακονήματα υπάρχουν παντού και το βάρος είναι περίπου στα 1.100 κιλά ενώ η ισχύς στους 800 ίππους. Τα παραπάνω δικαιολογούν τις επιδόσεις βέλους, με τα 0-100 χλμ./ώρα να είναι υπόθεση 2,8’’ και τη μέγιστη ταχύτητα να ξεπερνά τα 340 χλμ./ώρα.

Porsche 911 GT3 RS: Απόλυτο κράτημα

Σε αυτή την παρέα των υπεραυτοκινήτων οι 520 ίπποι της 911 GT3 RS, από τον ατμοσφαιρικής τροφοδοσίας τετράλιτρο επίπεδο κινητήρα, μπορεί να δείχνουν αστείοι. Ωστόσο η ειδική αυτή έκδοση μπορεί να κεράσει τσαγάκι στην πίστα πολύ πιο ισχυρούς, θεωρητικά, αντιπάλους, χάρη στο απόλυτο στήσιμο της ανάρτησης και τα αγωνιστικά της γονίδια. Οι επιδόσεις, άλλωστε, είναι καταπληκτικές, με 0-100 χλμ./ώρα σε 3,2’’ και μέγιστη ταχύτητα 312 χλμ./ώρα.

Rimac C Two: Ποιος χρειάζεται 2.000 ίππους;

Κανείς, γι’ αυτό ο Κροάτης κατασκευαστής άφησε την ισχύ στους μόλις… 1.914 ίππους. Η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 412 χλμ./ώρα, για την επιτάχυνση 0-100 χλμ/ώρα αρκούν λιγότερα από 2,0’’ και οι τέσσερις ηλεκτρικοί κινητήρες σε κάθε τροχό εξασφαλίζουν την απόλυτη πρόσφυση. Οι μπαταρίες έχουν χωρητικότητα 120 kWh και για να φορτίσουν θα χρειάζονται… μέρες και όχι ώρες. Παρότι το όνομά του, Concept Two, παραπέμπει σε πρωτότυπο, θα παραχθεί σε 150 αντίτυπα. Το κόστος θα ανακοινώνεται μόνο στον ενδιαφερόμενο πελάτη, παρουσία γιατρού.

Mercedes – AMG GT4: Supercar για τέσσερις

Το πρώτο τετράθυρο και τετραθέσιο μοντέλο κατασκευής AMG στην τελική μορφή παραγωγής, αποκαλύφθηκε και είμαι πανέμορφο. Οι τρεις εκδοχές του αποδίδουν από 435 έως και 639 ίππους, με την λιγότερο ισχυρή να είναι υβριδική με εξακύλινδρο biturbo κινητήρα. Οι δύο ισχυρότερες, διαθέτουν τον V8 biturbo των 4.0 λίτρων. Στην έκδοση με τους 639 ίππους, η μέγιστη ταχύτητα φτάνει στα 315 χλμ./ώρα.

Ford Mustang Bullit: Κάντο όπως ο Μακ Κουίν

Πενήντα χρόνια από την εμβληματική ταινία Bullitt, στην οποία ο Στιβ Μακ Κουίν μας έδωσε τις καλύτερες ίσως κινηματογραφικές στιγμές οδήγησης με μια Ford Mustang, ένα επετειακό μοντέλο ήρθε να αναβιώσει το θρύλο. Ο κινητήρας V8 των 5.0 λίτρων αποδίδει για την περίσταση 464 ίππους, ενώ αν δεν σας αρκεί ο βαθύς και μπάσος ήχος του, έχετε και 1.000 Watt ισχύος από το ειδικό ηχοσύστημα της B&O που διατίθεται μόνο στην Bullitt.

Zenovo TSR-S: Ποιος θα προλάβει;

Ο Δανός κατασκευαστής έχει προγραμματίσει να παράγει μόλις 5 αντίτυπα του εξαιρετικά σπάνιου και ιδιαίτερου αυτού hypercar κάθε χρόνο. Το οποίο βασίζεται στο αγωνιστικό TSR και διαθέτει πολύ ακραία αεροδυναμικά βοηθήματα, που συνήθως συναντώνται μόνο σε αυτοκίνητα πίστας. Ο V8 κινητήρας που έχει εξελίξει η Zenovo διαθέτει δύο υπερσυμπιεστές, αποδίδει 1.177 ίππους και εκτινάσσει το TSR-S από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε μόλις 2,8’’.

Bugatti Chiron Sport: Κτήνος… light

Η νέα αυτή έκδοση της Bugatti Chiron διαθέτει την ίδια ισχύ των 1.500 ίππων από τον W16 κινητήρα, είναι όμως 18 κιλά πιο ελαφριά, με εντελώς νέα ρύθμιση της ανάρτησης και σύστημα torque vectoring στους πίσω τροχούς. Η μάρκα ανακοινώνει ότι ολοκληρώνει ένα γύρο στην πίστα τρου Nardo 5’’ πιο γρήγορα από την απλή έκδοση. Γι’ αυτό, κοστίζει και 200.000 ευρώ περισσότερα, δηλαδή 2.600.000. Η παραγωγή των 500 αντιτύπων της Chiron έχει όλη προπωληθεί, οπότε όποιος επιθυμεί Chiron πλέον, θα πρέπει να πληρώσει την ακριβότερη Sport.

Πηγή: insider.gr